Reseller Bayi Hosting

Kurumsal E-posta Hizmeti

Yerli E-posta ile işletmeniz için profesyonel çözüm.
%100 KVKK Uyumlu Servis

Kurumsal E-Posta MAIL.ALL Basic İş ve İşletmeniz için @sirketadiniz.com uzantılı kurumsal e-posta sahibi olun
1,39$ /aylık flagTürkiye Lokasyon
Ekonomik Mail Paketi
  • Paket E-Posta Kurumsal Mail question
  • Paket Disk Alanı 5 GB Disk Alanı question
  • Günlük Yedekleme question
  • SPF Kaydı question
  • SMTP - POP3 - IMAP question
  • Yönetilebilir İmza question
  • Otomatik Yanıtlama question
Kurumsal E-Posta MAIL.ALL Pro İş ve İşletmeniz için @sirketadiniz.com uzantılı kurumsal e-posta sahibi olun
1,99$ /aylık flagTürkiye Lokasyon
Profesyonel Mail Paketi
  • Paket E-Posta Kurumsal Mail question
  • Paket Disk Alanı 10 GB Disk Alanı question
  • Günlük Yedekleme question
  • SPF Kaydı question
  • SMTP - POP3 - IMAP question
  • Yönetilebilir İmza question
  • Otomatik Yanıtlama question
Kurumsal E-Posta MAIL.ALL Business İş ve İşletmeniz için @sirketadiniz.com uzantılı kurumsal e-posta sahibi olun
2,59$ /aylık flagTürkiye Lokasyon
Business Mail Paketi
  • Paket E-Posta Kurumsal Mail question
  • Paket Disk Alanı 25 GB Disk Alanı question
  • Günlük Yedekleme question
  • SPF Kaydı question
  • SMTP - POP3 - IMAP question
  • Yönetilebilir İmza question
  • Otomatik Yanıtlama question
Kurumsal E-Posta MAIL.ALL Platin İş ve İşletmeniz için @sirketadiniz.com uzantılı kurumsal e-posta sahibi olun
3,19$ /aylık flagTürkiye Lokasyon
Uzmanlar İçin Pro Paket
  • Paket E-Posta Kurumsal Mail question
  • Paket Disk Alanı 50 GB Disk Alanı question
  • Günlük Yedekleme question
  • SPF Kaydı question
  • SMTP - POP3 - IMAP question
  • Yönetilebilir İmza question
  • Otomatik Yanıtlama question
Kurumsal Mail Performansınızı benzersiz kılacak üstün özelliklerimizi keşfedin!

Beklentilerinizin Sınırlarını KurumsALL Olarak Zorluyoruz

7/24 Teknik Destek Mail Destek Hizmeti

Soru ve önerilerinizi cevaplamak için bir tık uzağınızdayız.

Günlük Yedekli Altyapı Verileriniz Güvende

Tüm mailleriniz günlük olarak yedeklenir, kayıp riski sıfırlanır.

Sınırınızı Kendiniz Belirleyin Yüksek Boyutlu Disk Alanı

İhtiyacınıza göre daha fazla e-posta alanına geçiş yapabilirsiniz.

Kurumsal Adınıza Özel Alan Adınıza Özel E-Posta

Alan adınıza özel e-posta servisi ile işletmenize prestij kazandırabilirsiniz.

Bulut Erişim Sistemi Dilediğiniz Yerden Erişim

Mail iletişiminizi kesintisiz bir şekilde sürdürebilirsiniz.

30 GB Posta Eki Yüksek Boyutlarda Dosya Eki

Yüksek kotalı gönderim ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılıyoruz.

Ücretsiz Anti-Spam Yüksek Koruma Hizmeti

Her türlü spam saldırılarına karşı koruyucu kalkanı sunar.

Tam Uyumlu Mail %100 Uyumlu IMAP / POP3

Outlook, Apple Mail, Thunderbird gibi e-posta programlarıyla tam uyumlu

Sizler için en kalitelisini kullanıyoruz

Web sitelerinizi maksimum performansta çalıştırmak en iyi optimizasyon ve bileşenleri kullandık.

RoundCube
SpamAssasin
Plesk
Imunifty360
AlmaLinux
Yandex 360 Mail

Sıkça Sorulan Sorular

  • Kurumsal e-mail nedir?

    Kurumsal e-mail kavramı; marka ve firmanızı temsil edecek kapsamda alan adınız ile bağlı şekilde kullanılacak, kota açısından yüksek kapasite sağlayan ve her özelliği premium yapıdaki e-mail adresi olarak tanımlanabilir.

  • Kurumsal e-posta adresi nasıl açılır?

    Firmanız için bir kurumsal e-posta hesabı satın almak için yapmanız gerekenler;

    - https://www.hostingall.net.tr/kurumsal-mail adresine giriş yapınız.
    - Eposta paketlerinden size uygun olanı seçiniz.
    - Sipariş süreçlerini takip edip mail adresinizi aktif ediniz.

  • Kurumsal e-mail üzerinde veri arşivlenebilir mi?

    Gelen ve giden e-postalarınızı kurumsALL Mail tarafından sunulan arşiv hizmeti sayesinde kesintisiz şekilde arşivleme imkanınız bulunmaktadır. Bu noktada arşiv hizmetinin alınması sırasında e-mail hesabı göz önüne alınmaktadır. Değişen adreslerden mesaj yönlendirme yapılarak, mesaj toplama işlemi gerçekleştirilen e-mail hesapları açısından arşiv servisi alınması mümkün değildir.

    Alınacak arşivleme hizmetinde süre ya da alan kapasitesi sınırlı olarak tercih edilebilir. Eğer kapasite tamamen kullanılırsa, arşivde bulunan mesajlar en eski tarihten başlayarak otomatik bir şekilde sırayla silinecektir. Bu durumda mesajın silinme tarihi gelmeden önce bu mesaj indirilebilir.

    Arşivleme hizmetinin kapasite sınırlı olarak alınması durumunda, aylık veya yıllık bir ödeme yapılması mümkündür. Sözleşme bağlamında ücret dönem içinde ödemeye devam edildiğinde de arşiv sisteminde bulunan mesajlara erişmek mümkün olmaktadır. Zira arşivde bulunan mesajların yaşam periyodu ücretini ödemiş olduğunuz ayın son gününe kadar devam eder.

  • Kurumsal e-mail güvenliği nasıl sağlanır?

    KurumsALL Mail gibi profesyonel yapıya sahip olan bir servis sağlayıcısı üzerinden hizmet aldığınızda, kurumsal e-mail güvencesi elde edebilmek için gelişmiş bir e-mail güvenlik önlemi kullanılmaktadır. Örneğin, bu önlemlere bakıldığında; güçlü bir parola ve erişim kontrol mekanizmaları kullanımı sağlayan bir e-mail sunucusu bulunmaktadır. Üstelik bu sunucu ile birlikte e-mail mesajlaşma işlemlerinde şifreleme kullanılırken, spam filtre yazılımları gibi farklı özellikler de bulunmaktadır.

  • E-mail hesabım silindiğinde, mail geri getirme işlemi yapılabilir mi?

    Bir e-mail hesabı silindiğinde, bu hesaba ait arşiv mesajlarına sahip olduğu yaşam süresi boyunca ulaşmanız mümkündür. Bu açıdan arşiv arama ekranını kullanabilir, burada yaptığınız arama ile ulaştığınız mesajları alabilirsiniz.

  • Kurumsal e-mail hesabımı farklı cihazlarda kullanabilir miyim?

    Kurumsal e-mail hesaplarınızda farklı cihazlar için kullanım limiti bulunmamaktadır. İstediğiniz tüm cihazlara kurulum yapabilirsiniz.

  • Kurumsal e-mail kullanımı için nasıl bilgi edinebilirim?

    Kurumsal e-mail hesabınızda aktivasyon gerçekleştirildikten sonra size bir kurulum rehberi ulaştırılır. Rehber içerisindeki bilgilerden faydalanarak ya da isterseniz Hostingall destek ekibinden yararlanarak sonuç elde edebilirsiniz.

  • Kullandığım e-mail hesaplarını kurumsal e-mail hizmetine taşımam mümkün müdür?

    Halihazırda yer alan e-mail hesaplarınız eğer IMAP ortamında bulunuyorsa, kurumsALL IMAP SYNC aracının kullanımı vasıtasıyla eski sunucudan mail aktarımı gerçekleştirebilirsiniz. E-mail mesajlarınız PST konumunda yer alıyorsa, destek ekibimiz tarafından verilecek bilgiler ile birlikte aktarım gerçekleştirebilirsiniz.

  • E-mail hizmetine eklediğim mail adreslerinde değişiklik yapabilir miyim?

    KurumsALL Mail tarafından sunulan panelin kullanımı ile birlikte kolaylıkla e-mail içinde veri kaybı yaşamadan adres değişikliği gerçekleştirilebilir.

  • Kurumsal e-mail hizmet siparişini nasıl oluşturabilirim?

    Öncelikle Hostingall web sayfası üyeliği gerçekleştirilebilir, sonrasında ürünler menüsü kullanılabilir. Menü içerisinde seçmiş olduğunuz kurumsal e-mail paketleri ile uygun tercihi sağlayarak, siparişiniz kolaylıkla oluşturulabilir.

  • Kurumsal e-mail kullanımı sayesinde spam mail engelleme imkanım bulunuyor mu?

    Mesajlar üzerinde bazen zararlı içerikler veya virüslerin gelme imkanı bulunmaktadır. Bu durumda da zararlı içeriklerin ve virüslerin engellenmesi çok önemli bir hal almaya başlamıştır. İşte bu noktada hem bilgi güvenliği hem de hızlı sonuç sağlayan avantajlar açısından KurumsALL Mail önemli bir noktada bulunmaktadır.
    KurumsALL Mail, kurumsal e-mail sistemi içerisinde her zaman güncel ve hatasız şekilde çalışan bir spam motoru ve bunun yanında antivirüs servisi yer alır. Bu sayede zararlı mesajlar kullanıcılara gitmeden önce engellenir.
    Sistemdeki karantina yönetim ekranlarının kullanılması vasıtasıyla zararlı veya şüpheli görülen mesajları teker teker incelemeden geçiyoruz. Bu mesajlar içerisinde bazı mesajları almak istiyorsanız, anlık olarak bu bölgeden size mesaj ulaşımı sağlanıyor.
    Sistem içerisinde sistem yöneticileri ve kullanıcılar için farklı detaylar bulunmaktadır. Şüpheli mesajlar açısından uygulanan karantina veya kullanıcıların gönderim gerçekleştiren adresleri, filtrelemesi açısından Beyaz/Kara liste uygulamaları her zaman Türkçe olarak kullanılabilir.

  • Birden fazla kurumsal mail hesabına sahip olduğumda e-mail hesap haklarını değişen alan adları ile kullanma şansım bulunuyor mu?

    Böyle bir durumda Hostingall destek ekibi tarafından sunulan hizmetler sayesinde ücret farkı ile karşılaşmadan değişen alan adlarını da tanımlatma gerçekleştirebilirsiniz.

  • Sadece bir adet kurumsal e-mail hesabı satın almam mümkün müdür?

    KurumsALL Mail tarafından sunulan esnek paketler sayesinde 1 adet e-posta hesabı alma hakkına da sahipsiniz.

  • Antivirüs ve antispam özellikleri ücretli midir?

    KurumsALL Mail tarafından size sunulan kurumsal mail hizmetinde antivirüs ve anti-spam özellikleri pakete dahil olarak geldiği için ek bir ödeme talep edilmez.

  • Kurumsal e-mail adresimi Outlook içerisinde nasıl kurarak kullanabilirim?

    KurumsALL Mail tarafından sunulan sistem her zaman Outlook ile uyum sağlamaktadır. Bu açıdan buraya tıklayarak, kurulum rehberi kullanımı ile kolaylıkla çözüm elde edilebilir.

  • Mail gönderimlerinde saatlik veya günlük mail gönderim limiti bulunuyor mu?

    KurumsALL Mail sistemi içerisinde her kullanıcı saat başına 100 ve her gün başına 500 kişiye e-mail gönderimi gerçekleştirebilir. Eğer çok daha yüksek adette gönderim yapmak istiyorsanız, ayar değişimleri yaşamadan ek servis hizmeti ile kota arttırma gerçekleştirebilirsiniz.

  • Her kurumsal e-mail hesabım için farklı bir kota belirleme imkanı bulunuyor mu?

    Kurumsal e-mail ürünlerimizde kullanıcılarımız istediği miktarda kota tahsisi gerçekleştirebilir.

  • Kurumsal e-mailde esnek sistem nasıl sağlanır, satın alım yapmadan yeni hesap ekleme nasıl gerçekleştirilir?

    Kurumsal e-mail hizmetleri temel olarak kalite ile hizmet almak isteyen bir hedef kitleye sahip olan kurum ve kuruluşlara sunulan bir servistir. Bu tarz kurum ve kuruluşlar için en önemli nokta tedarikçileriyle güven ve iş ortaklığı üzerinde bir iletişimi yürütebilmektir. Bu açıdan müşterilerimizin ihtiyaçlarını doğru zamanda karşılamak ve hizmet çerçevesi içerisinde gereksiz formaliteleri kaldırarak daha hızlı sonuç elde etmek her zaman önemlidir. Bunu sağlayabilmek açısından da kurumsal e-mail hizmetlerinde esnek bir sistem bulunmaktadır.

    Kurumsal e-mail kullanımı için hangi modelin seçimi yapılırsa yapılsın bir üst paket tercih edilene kadar aradaki kullanıcı adedi göz önünde bulundurularak, bu sayıda hesap sistemde serbestçe açılabilir. Bu çerçevede bir ön sipariş verilmesi veya provizyon gerçekleştirilmesi gerekliliği bulunmadan hesap açılımı yapılarak hemen kullanım sağlanabilir. Çalışma sistemimiz bir hizmet dönemini dahilinde aktif edilen hesaplar açısından hem bize hem müşterimize bilgi sağlayarak ve bir sonraki dönem bu ek hizmetin faturalanması açısından kayıt oluşturarak, iki taraf için de gerekli bilgilendirmeyi sağlamaktadır.

    Aynı hizmet dönemi dahilinde açılım gerçekleştirilen veya silinen hesaplar açısından yalnızca 1 ay için hizmet bedeli talep edilmektedir. Bu bedel talebi sonraki aya devretmeyecektir. Eğer müşterimiz bu hesabı kalıcı şekilde açık bırakmayı tercih ederse, yeni hizmet dönemlerinde de fatura edilecektir.

  • Kurumsal e-mail hizmeti diğer e-mail hizmetlerinden neden farklıdır?

    Klasik olarak bilinen e-mail hosting ve barındırma hizmetleri standardın ötesine geçmeyen bir yapıya sahiptir. Ancak kurumsal e-mail servisi size özel bir e-posta servisi olarak görülebilir. Bu özel e-posta servisi e-mail mesajlarınızın hızlı şekilde gönderilip/alınmasından daha çok yönetim ve yönlendirme avantajları ile entegre bir sistemdir.

    Kurumsal e-mail hizmeti tamamen kurumsal bir yapıda anti-spam donanımlarına ve yazılımlarına sahiptir. Bu sistemde size gönderilen her mesaj öncelikle spam filtreleri üzerinden geçer ve istenmediği belirlendiğinde reddedilirken, şüpheli mesajlar karantinada bekletilir. Sürekli bir şekilde size sunulan karantina raporlarıyla veya arayüz üzerinde anlık olarak gördüğünüz bu mesajlar ile güvenli bir koruma sağlanır.

    Karantina bölümünde her zaman Beyaz/Kara liste şeklinde bir sistem yer alır. Bu sistemde istediğiniz e-mail adresleri veya tamamen bir alan adı uzantısı üzerinden gelen mailler virüs kontrolü bulunmaksızın spam kontrolünden geçmeden direkt olarak alınabilir veya tamamen reddedilebilir. Yani sistem iletişimi tamamen sizin kontrolünüze sunmaktadır.

    Kurumsal e-mail sisteminde gelen her mesaj sürekli bir şekilde sunucuda kalabilir. Hatta mesajlar için sunucu üzerinde bir dizin yönetimi gerçekleştirilebilir. Mesajlar gelen kutusu dışında istediğiniz farklı bir dizine otomatik bir şekilde yerleşebilir ve otomatik işaretleme imkanı kullanılabilir. Bu sistematik yapı hem masaüstü bilgisayarlarınız hem web ara yüzünde hem de mobil cihazlarınızda aynı şekilde kullanılabilir. Yani değişiklikler istenilen ortamda yapılabilir, mesaj silme, mesaj gönderme, mesaj okuma, dizine aktarma gibi işlemler hangi ortamda yapılırsa yapılsın diğer ortamlara otomatik şekilde etki eder.

    Kurumsal e-mail sisteminde gelen mesajlar için uygulanan koruma sistemi aslında giden mesajlar açısından da aynı şekilde uygulanır. Bazen aldığınız bir elektronik posta virüsü veya Truva atı sizin adres defterinizde bulunan kişilere de virüslü mesajlar gönderilmesine neden olabilir. Bu nedenle kurumsal e-mail sisteminde giden posta sunucusu üzerinde de virüs taraması ve gönderim adedinde kontrol sistemi yer almaktadır. Çünkü bilindiği üzere bu tarz riskli durumlarda peş peşe ve hızlı bir şekilde virüslü mesajlar gönderilebilir. Bu durumda genellikle virüs içerse de içermese de adet bazlı gönderimlerde makul bir değer üzerinden gönderim yapıldıktan sonra fazla gönderiler otomatik bir şekilde durur ve sizlere uyarı sağlanarak düzeltme imkanı sunulur.

    Kurumsal e-mail sistemimiz üzerinde hem gelen hem giden mesajlarınızda yedekleme avantajı yer alır. Kullanıcı ya da kurum bazlı aktif edilen bu avantajda bazen hata sonucu bazen bilinerek silinen mesajlar belirli bir süre kopyası ile muhafaza edilir ve yedekleme alanında bu mesaj kolaylıkla geri alınabilir.

    Kurumsal e-mail hesaplarının günlük açıdan iş hayatında çok büyük bir faydası bulunur. Çünkü bu sistem size her türlü beklentide en üst düzeyde cevap vermeyi amaçlar. Bu açıdan sayfamız içerisinde göremediğiniz herhangi bir detay veya aradığınız bir cevap bulunuyorsa, kolayca bize ulaşarak aradığınız cevapları en hızlı şekilde bulabilirsiniz.

  • Kurumsal e-mail servisi içerisindeki karantina bölgesi nedir ve neye yarar?

    Kurumsal e-mail alt yapısı içerisinde size gelen mesajlar öncelikle bir filtreden geçirilir. Bu sayede istenmeyen ya da istenen mesajlar birbirinden ayrılır. Bu noktada kara liste değerlendirmesi, sistem taraması, beyaz liste değerlendirmesi ve virüs taraması yapılır. Gelen posta için yapılan bu değerlendirmeler ile birlikte bazen direkt spam ve kara liste bazen kararı sizin vereceğiniz şekilde mailin alınıp alınmaması gibi bir sistem yer alır. Gelen mesaj içerisinde virüs bulunmadığı sürece mesajın spam olarak kabul edilip edilmemesi ya da kara beyaz listeye alınması sizin tarafınızdan verilecek bir karardır. İşte bu karar bekleyen maillerde sistem karantina bölgesinde mailin tutulmasını sağlar.

    Karantina bölgesinde bulunan mailler için kullanıcı veya kurum istenilen her zaman bekleyen mailleri kontrol edebilir. Hatta sistem içerisinde belirli dönemlerde otomatik şekilde oluşturulan karantina bülteni adlı bir rapor hazırlanarak, bu rapor kullanıcıya uygun zaman aralıklarında mesaj olarak iletilir. Sistem yöneticisi karantina bölgesini geçmişe ilerleyecek şekilde istediği her zaman inceleyebilir.

    Karantina bölgesindeki incelemeler sonucunda kullanıcı bu bölgede bulunan maillerin bazılarını almayı kabul edebilir. Eğer karantinada bulunan bir mail kullanıcı tarafından alınır ise bu mesajın gönderildiği mail adresi ya da alan adı beyaz listeye istenildiği her an eklenebilir. Bazen kullanıcı düzenli bir şekilde kendisine ulaşan ve karantinaya düşen bazı mesajları kara listeye ekleyerek almamayı da tercih edebilir.

    KurumsALL Mail sistemi içerisinde yanlış bir sistem ile karşılaşmamak ve kullanıcıya en yüksek faydayı sunabilmek açısından karantina bölgesi sistemi geliştirilmiştir. Karantina bölgesi yönetici ve kullanıcı tarafından bizzat yönetilirken, oluşturulan genel kurul politikası sayesinde de filtreler ile otomatik bir uygulama elde edilebilir. Temel amaç kullanıcının iş yükünü üzerinden alabilmek ve bu hizmet anlayışı ile doğru mesajların size ulaşmasını sağlayabilmektir.

  • Kurumsal e-mail hizmetinde kota uygulaması nedir?

    Kurumsal e-mail hizmeti içerisinde her e-posta hesabı geniş bir kapasiteye sahiptir. Genel olarak her hesap açısından 1 GB ile 50 GB arasında değişen kapasiteler görülmektedir. Bu kapasite genellikle piyasanın üzerinde bir niteliğe sahip olmakla birlikte aynı zamanda sistem içerisinde esnek kota uygulaması da bulunmaktadır.

    Bu sistem sayesinde hesabınızda kapasite dolu olsa dahi gelen her mesaj halen hesabınızda kabul edilir. Çünkü kullanıcıların alan darlığı yaşamaması amacıyla ve mesaj kaybı ile karşılaşmaması amacıyla böyle bir sistem geliştirilmiştir. Sistem kendi çalışma rutini içerisinde günün belirli vakitlerini kıstas tutarak hesap kotalarında inceleme yapar. Bu inceleme sonucunda kullanıcılara ve tarafımıza kota aşımı bulunan hesaplar için bilgilendirme sağlar. Bu sayede kullanıcı eski mesajlarını webmail sistemi kullanarak temizleyebilir veya gerekli e-postaları indirerek muhafaza edebilir.

    Kurumsal e-mail hesaplarınızda her zaman kota arttırma imkanı da bulunmaktadır. Eğer bir hesap için kota dolmuş durumda ise kullanıcı kapasite arttırma talebinde bulunabilir. Çünkü kullanıcıya gönderilen uyarı mesajları bunu amaçlamaktadır. Sürekli bir şekilde normal kota üzerine çıkan kullanıcılar açısından operatör bilgilendirme sağlayarak kota arttırma sağlayabilir.

    Aslında spam mesaj gönderimlerinde “Back Scatter” olarak bilinen metodun engellenebilmesi açısından da mesaj gönderim kotası bulunmaktadır. Çünkü Truva atı veya bazı virüsler tüm adres defterinde çok hızlı bir şekilde virüs gönderimi yapılmasına neden olabilir. Mesaj gönderim kotası bu tarz sorunların önüne de geçmektedir.

  • Kurumsal e-mail hesabındaki yedekleme alanı nasıl kullanılabilir?

    Kurumsal e-mail hesaplarınızda bilgisayarınızdan bağımsız bir online yedekleme alanı bulunur. Bu alan seçmiş olduğunuz pakete bağlı olarak değişen bir kapasiteye sahip olurken, isterseniz alanı devriye alabilir isterseniz almayabilirsiniz. Yedekleme alanı aktif hale getirildiğinde, gelen her mesaj bir kopyasıyla size ulaştırılır ve bir kopyasıyla da yedekleme alanında muhafaza edilir.

    Aktif yedekleme sistemi e-mail hesaplarınızda entegre bir çalışma sergiler. Sistem içerisinde mesaj hangi hesabın adresine gelirse, o hesabın yedekleme alanı içerisinde yedekleme gerçekleştirilir. Kapasitenin dolmaması ve tıkanma yaşanmaması için geçmiş tarihli mesajlar en eski tarihli olandan başlayarak otomatik şekilde belirli bir süre sonrasında silinir. Taleplere bağlı şekilde her zaman yedekleme alanı ek bir servis alımıyla daha yüksek bir kapasiteye ulaştırılabilir.

    Mesajların yedeklenmesi açısından erişim ve inceleme noktasında her kurum kendi politikasını belirleyebilir. Yedekler bazen yöneticiler bazen tüm hesap sahipleri bazen de sadece sistem yöneticisi tarafından ulaşılarak kullanılabilir bir hale getirilebilir. Yedeklere ulaşacak kişi için bir yetkilendirme sağlanırken, yetki alan kişi istediği şekilde yedek mekanizmasını düzenleyebilir. Sistemde bulunan yedek mesajlara web arayüzü kullanılarak ulaşılabildiği gibi bu mesajlar yedek sistemi içerisinden tekrar gelen kutusuna dahi gönderilebilir.

    Kurumsal e-mail için yedek hesaplar çok önemli bir kurtarıcı özelliğe sahiptir. Bu açıdan tercihlerinize bağlı olarak yedekleme alanı düzenlenebilir ve en üst düzeyde fayda elde edebilirsiniz.

  • Hizmet sürekliliği ve veri koruması konusunda bilgi alabilir miyim?

    Kurumsal e-mail hizmetinde alan adına gelen her mesaj farklı sunucularda karşılanır. Bu sunucuların bazıları coğrafya noktasına göre çalışırken, spam belirleme ve kalkan özelliğine sahiptir. Sunucuya ulaşan mesajlar kullanıcı bazlı olarak kara liste veya beyaz liste değerlendirmesinden geçer. Sonrasında antivirüs ve antispam incelemesi yapılarak, mesajın kabulü veya reddi belirlenir. Şüpheli mesajlar karantina bölgesinde beklerken, kullanıcı kararına bağlı olarak mesaj alınır veya silinir.

    Bu sistem ile birlikte alan adınıza ulaşan mesajlar hesabınızın sunucusuna push mail yani anında gönderim vasıtasıyla ulaşır. Mesajı alacak sunucu çalışmama veya ulaşılmama gibi bir durumda bulunuyorsa, mesaj havuz içerisinde bekletilir. Yani hiçbir mesajda veri kaybı yaşanmaz.

    Giden mesajlar açısından düşünüldüğünde de yine birden fazla sunucu seti bulunmaktadır. Bu noktada ana hesabınızın bulunduğu sunucudan bağımsız bir çalışma sergilenebilir. Dışarıya gönderdiğiniz maillerde birden fazla sunucu yer aldığı için çalışmayan sunucuya ulaşılamaz ise DNS sistemi sayesinde bir diğer denemede farklı bir sunucu üzerinden gönderim sağlanır. Bu sistem her zaman bir sürekliliğe sahiptir ve giden mesajlarınız her şekilde alıcıya hızlı bir yapı ile ulaşacaktır. Yani gönderim yaparken hesabınızın bulunduğu sunucuda bir sorun bulunsa dahi mesaj yine de gönderilir.

  • E-mail hesap disk alanlarımda büyütme sağlayabilir miyim?

    Kullandığınız kurumsal e-mail hesaplarınızda size ilk noktadan itibaren geniş bir hesap alanı sunulur. Ancak elbette esnek bir sistem bulunması ile birlikte e-posta kapasiteniz dolu olsa dahi yine de mesaj alabilir veya mesaj silmeden kullanıma devam edebilirsiniz.

    Sistemimiz içerisinde her zaman geçmişe doğru mesajların sunucu üzerinde tutulabilmesi için esnek bir yapı yer alır. İstediğiniz her noktadan eski mesajlara ulaşabilir, hatta birkaç yıllık bir mesajın kimden geldiğini akıllı telefonlardan veya internet ara yüzünden görebilirsiniz.

    Bazen çok eski mesajlarınızı dahi sistemde uzun süre bırakmak isteyebilir ve bunun için daha fazla depolama alanı isteyebilirsiniz. Bu durumlarda isteğe bağlı şekilde kurumsal e-mail için 50 GB gibi bir kapasiteye kadar arttırma sağlayabilirsiniz. Kapasite arttırma sonrasında eski deponuzdaki mesajlar daha büyük sistem alanına aktarılabilir ve tasnif edilerek arşivlenebilir.

  • Her an teknik destek talep edebilir miyim?

    KurumsALL Mail sistemi içerisinde hem hafta içi hem de hafta sonunda mesai saatleri içerisinde telefon aracılığı ile teknik destek ekibine ulaşabilirsiniz. Mesai saatleri dışında da destek@hostingall.net adresine gönderilen e-mailler sayesinde sorunlarınızı belirterek, destek talebinde bulunabilirsiniz.